Är det möjligen någon som är lite mordsugen? Oavsett vad ni läsare svarar på den frågan så kan jag, utan omsvep och krusiduller, säga att jag, då och då, blir vansinnigt mordsugen. Mord är kul och mord är bra. Så länge ingen skadas alltså, på den punkten vill jag vara mycket tydlig.
Hur gör jag då för att stilla min morbida hunger? Tja, en bok…

